Witaj na forum gry Imperius - mieszanki RTS/RPG play by forum. Aktualny czas: 19-Apr-2019, 05:43 AM

Trwa rok 1208 (Tura 8) NOWA TURA: 01.04

Powrót do: Sztab planistów


To-Do
#1
1) Badeta finalne szlify nad wojskowością
2) Ella finalne szlify nad gospodarką
3) Wybranie finalnej listy cech (Tymus vs Gacek)
4) Przeszkolenie Siga z zasad 1 i 2
5) Kodyfikacja i formatowanie zasad na podforum zasad

Coś pominąłem?
Proponuję by po kroku 2 otworzyć już rekrutację, będziemy docierać sobie lore w czasie jak Sigrun będzie studiować.
No i trzeba ochotników do spisania oficjalnych zasad z tego co mamy/będziemy mieć. Część chyba nadaje się do skopiowania z I11 po prostu.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic
Odpowiedz cytując ten post



#2
A którą wersje mapy bierzemy? Bo ja bym trochę lepsze granice prowincji zrobił i te grubsze są do poprawienia.
Odpowiedz cytując ten post



#3
Ustalenie zasad Zaawansowanego Startu. Ale do tego potrzebuje wytycznych Siga (na zasadzie ile prowincji na start, jakie mają być średnie państwa na początek)
I1: Królestwo Ephyrii/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Hetmanat Westurii+Królestwo Utheru | 
I3: Despotatus Antiocheae | I4: Basilea ton Angelon | I5-8: Wieki Ciemne | 
I9: Civitas Ordinium | I10: Zerruko Erresuma | I11: La Repubblika/GM/Konfederacja Kantonów Naugrimskich | I12: Basilea ton Aeton
I12: Game Master
Odpowiedz cytując ten post



#4
Aby nie bawić się i nie czekać na Siga może określmy ilu będzie grało graczy i jak wielu damy radę ściągnąć? ^^
Moje biedne serduszko nie wytrzymie jak nastąpią jeszcze jakieś modyfikacje mapy, a zmniejszanie ilości prowincji... śmierć na miejscu ;/
Odpowiedz cytując ten post



#5
Aktu

1. Przejrzeć uwagi Szysza aka Ciepłego Kocyka nad wojskowością, ocenić czy zasadne
2. Gacek kodyfikuje wojskowość (lub ktoś inny, ale on się zgłosił Big Grin)
3. Ochotnik? potrzebny do kodyfikacji gospodarki
4. Sigrun daje mi znać czy ma office'a by móc korzystać z makr + Ell daje mi cynk jak działa jego arkusz i jeśli 2x tak to piszę dwa makra: na masową zmianę danych oraz na generowanie posta dochodu do wklejenia na forum.
I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM, I12: Djodoar
Odpowiedz cytując ten post



#6
Co z Dworem? Jakaś reforma, zostawiamy jak było, usuwamy?
Odpowiedz cytując ten post



#7
Dwór został usunięty. Zamiast tego były reformowane zasady liderów.
Możecie przejrzeć jeszcze zakres obowiązku nadawania cech, bo on był przez Siga ustalony.
Odpowiedz cytując ten post



#8
Trochę mi się nie podoba ta zmiana :c

Co do cech to mi pasuje, najwyżej jak będzie za dużo roboty to coś z tym zrobię.
Odpowiedz cytując ten post



#9
Praca szuka człowieka! Potrzebujemy:
- Opisów cech RPG
- Zredagowania wojskowości
- Kostuchy i dziecioroba [chyba, że jest coś gotowe, a ja o tym nie wiem]
Sypniemy punktami do początkowego skarbca.
Odpowiedz cytując ten post



#10
O co konkretnie chodzi z tymi opisami cech rpg?
Odpowiedz cytując ten post




Powrót do: Sztab planistów



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości