Witaj na forum gry Imperius - mieszanki RTS/RPG play by forum. Aktualny czas: 25-Apr-2019, 07:04 PM

Trwa rok 1208 (Tura 8) NOWA TURA: 01.04
Ankieta: Tura powoływania wojsk - czy powinna zostać czy zlikwidować ją?
Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.
Pozostawić
37.50%
6 37.50%
Zlikwidować
62.50%
10 62.50%
Razem 16 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]


Powrót do: Dyskusje


Tura powoływania wojsk - ankieta
#1
Wszyscy wiemy o pladze aktualnej edycji - tury którą wojska musza się powoływać zanim zaczną działać i wynikłe z tego dramy. Tak więc panowie prosta piłka - sądzicie że trzeba to odwołać czy zostawić?
Odpowiedz cytując ten post



#2
Zabić to, spalić!
Odpowiedz cytując ten post



#3
Ciekawe jak to sobie wyobrażasz.
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: KKN-GM, I12: Cesarstwo Ta'in
gg: 57514667
Odpowiedz cytując ten post



#4
Cytat:Ciekawe jak to sobie wyobrażasz.

Robimy tak - bierzemy jakąś dowolną kampanię od 8 tury i nawalamy się tam wojskami powołanymi w tej właśnie turze.
Odpowiedz cytując ten post



#5
Nie.
Pytam się o sam aspekt zmiany mechaniki.
Jak sobie wyobrażacie taką zmianę. Bo to jest taka zmiana, jak np, wywalenie kosztów utrzymania wojska. Całe założenie i balans mechaniczny systemu weźmie i jebnie wtedy.
Czyli albo zmieniamy cały system wojskowy w środku edycji, albo wyciągamy z obecnego jeden z ważnych elementów i patrzymy jak całość się zawala.
Ell na szczęście ten system rozumie, więc na to drugie raczej nie pozwoli, no ale mniejsza z tym.
Dlatego pytam, jak to ma wyglądać na poważnie.
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: KKN-GM, I12: Cesarstwo Ta'in
gg: 57514667
Odpowiedz cytując ten post



#6
Zagłosowałem za pozostawieniem Wink

A co do mechaniki - koszt utrzymania opłacamy wraz z kosztem powołania.
I1: Królestwo Ephyrii/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Hetmanat Westurii+Królestwo Utheru | 
I3: Despotatus Antiocheae | I4: Basilea ton Angelon | I5-8: Wieki Ciemne | 
I9: Civitas Ordinium | I10: Zerruko Erresuma | I11: La Repubblika/GM/Konfederacja Kantonów Naugrimskich | I12: Basilea ton Aeton
I12: Game Master
Odpowiedz cytując ten post



#7
Aktualny system wojskowości to kompletna i całkowita katastrofa - nie może to tak trwać na Zeusa!
Odpowiedz cytując ten post



#8
Aha, czyli nie masz żadnego planu i tak sobie narzekasz.
No to powodzenia xd
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: KKN-GM, I12: Cesarstwo Ta'in
gg: 57514667
Odpowiedz cytując ten post



#9
Przywróćmy system z poprzedniej edycji choćby - już wolę rezerwy od tego co mamy teraz.
Odpowiedz cytując ten post



#10
Również zagłosowałem za pozostawieniem ^^
Odpowiedz cytując ten post




Powrót do: Dyskusje



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości