Witaj na forum gry Imperius - mieszanki RTS/RPG play by forum. Aktualny czas: 25-Apr-2019, 07:20 PM

Trwa rok 1208 (Tura 8) NOWA TURA: 01.04

Powrót do: CK2MOD


Mod - oftop
#1
@Sigrun
Czy tutaj cokolwiek zaistnieje, czy temat moda zarzucony wraz z brakiem czasu
I1: Królestwo Ephyrii/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Hetmanat Westurii+Królestwo Utheru | 
I3: Despotatus Antiocheae | I4: Basilea ton Angelon | I5-8: Wieki Ciemne | 
I9: Civitas Ordinium | I10: Zerruko Erresuma | I11: La Repubblika/GM/Konfederacja Kantonów Naugrimskich | I12: Basilea ton Aeton
I12: Game Master
Odpowiedz cytując ten post



#2
Sigrun przepadł przecież.
Działu nie usuwam bo nigdy nie wiadomo, no ale.
I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM, I12: Djodoar
Odpowiedz cytując ten post



#3
licząc statystycznie jego powroty, następny za 6 lat
Odpowiedz cytując ten post



#4
xd
I1: Kintore, I2: Arges, I3: Thanlocke, I4: Hazarlarim, I5: Karia, I6: Larraine, I7: Finsternis, I9: Samarkanda, I10: Teredon, I11: Dunthain/GM, I12: Djodoar
Odpowiedz cytując ten post



#5
Optymistyczna ta statystyka
I7: Związek Saliski, I8: Hrabstwo Nowego Sohail, I9: Królestwo Naugrimów, I10: Konglomerat AAAR (Auralen-Asturia-Artois-Rzesza), I11: KKN-GM, I12: Cesarstwo Ta'in
gg: 57514667
Odpowiedz cytując ten post



#6
A ja tam w niego wierzę i na XXIV edycję wróci!
Odpowiedz cytując ten post



#7
I napisze event kończący Impa11?
I1: Królestwo Ephyrii/Zakon św. Joneasza | I2: Communio Angelorum/Hetmanat Westurii+Królestwo Utheru | 
I3: Despotatus Antiocheae | I4: Basilea ton Angelon | I5-8: Wieki Ciemne | 
I9: Civitas Ordinium | I10: Zerruko Erresuma | I11: La Repubblika/GM/Konfederacja Kantonów Naugrimskich | I12: Basilea ton Aeton
I12: Game Master
Odpowiedz cytując ten post



#8
na wiki to wpisać !
Odpowiedz cytując ten post



#9
Z modem jest problem tego typu, że prace stanęły w punkcie, gdy rozgrzebane były najbardziej problematyczne rzeczy, tzn. religie i takie tam mechaniki, które nowe DLC kompletnie przewróciło na głowę. Jeśli śledzicie scenę modderską CK2 to mogliście zauważyć, że aktualizacja modów zajęła całym zaangażowanym w to doświadczonym drużynom nieraz całe miesiące, co dopiero porównać to do moich samodzielnych wysiłków. Jako, że czasu na to po prostu nie mam (niedawno się dodatkowo zaręczyłem, także rozumiecie), to sprawa jest zamrożona. Być może do czasu Angel
Odpowiedz cytując ten post



#10
(01-Feb-2019, 07:35 PM)Sigrun napisał(a): Z modem jest problem tego typu, że prace stanęły w punkcie, gdy rozgrzebane były najbardziej problematyczne rzeczy, tzn. religie i takie tam mechaniki, które nowe DLC kompletnie przewróciło na głowę. Jeśli śledzicie scenę modderską CK2 to mogliście zauważyć, że aktualizacja modów zajęła całym zaangażowanym w to doświadczonym drużynom nieraz całe miesiące, co dopiero porównać to do moich samodzielnych wysiłków. Jako, że czasu na to po prostu nie mam (niedawno się dodatkowo zaręczyłem, także rozumiecie), to sprawa jest zamrożona. Być może do czasu Angel

ON ŻYJE!!!
Odpowiedz cytując ten post




Powrót do: CK2MOD



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości